середа, 3 листопада 2021 р.

Самоосвіта вчителя

Етапи опрацювання над проблемною темою:

І.Діагностичний етап ( 2020 – 2021).

       Основними завданнями цього етапу є:

-         опрацювання літератури з теми;

-         накопичення теоретичних знань про проблему;

-         діагностика учнів щодо виявлення рівня пізнавальних інтересів учнів.

-         вивчення та аналіз науково-меодичних джерел, передового педагогічного досвіду.

ІІ. Апробація та впровадження в практику.

(2021 – 2024).

         Основні завдання:

-         апробація та впровадження в практику накопичених теоретичних знань;

-         забезпечення умов для становлення гармонійної і цілісної особистості учня;

-         створення умов для всебічного розвитку здібностей та обдарувань особистості;

-         формування особистості лідера.

ІІІ. Узагальнюючий.(2024 – 2025).

-         визначення результативності даної методики;

-         систематичне відслідковування результатів та коригування недоліків.

-         висвітлення досвіду роботи.

 

Науково –методична проблемна тема районного методичного кабінету Рокитнівсько районної ради

Впровадження інноваційних технологій в освітній процес як умова розвитку професійних компетентностей педагогів району

Науково –методична проблемна тема школи

Розвиток особистості вчителя та учня шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій в контексті нової української школи

               Індивідуальна виховна проблемна тема      

Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій

 

 

 


 

 

 

                       

 

 

 

Робота над проблемою розпочата в

2020 – 2021 навчальному році

 

 

 

 

Передбачається закінчитися робота

над проблемою в 2024 – 2025

навчальному році

 

 

 

 

 

Завдання самоосвітньої рорботи:

 

Ø -виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики;

Ø -раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків у розвитку освіти;

Ø -підвищення рівня організації навчально-виховного процесу;

Ø -участь у шкільних та позашкільних конкурсах педагогічної творчості;

Ø -проведення моніторингу професійного зростання;

Ø -відвідування уроків колег, творче засвоєння кращих професійних ідей;

Ø -активна участь у роботі МО вчителів гуманітарного та суспільно-естетичного циклів: підготовка та проведення показових уроків та позакласних заходів з метою реалізації проблемної теми; виступи з рефератами, доповідями.

 

 

 

 

 

 

Передбачаю вивчити досвід:

Тема досвіду : «Розвиток базової системи соціально - комунікативних компетенцій та життєвих цінностей в інноваційному виховному середовищі з використанням колективних творчих справ»

Автор: Білоус Наталія Олексіївна, педагог – організатор Тернопільської загальноосвітньої школи №2

Адреса: Тернопільська загальноосвітня школа №2, вул. Новий Світ, 11

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар