Етапи опрацювання над
проблемною темою:
І.Діагностичний етап ( 2020 – 2021).
Основними завданнями цього етапу є:
-
опрацювання літератури
з теми;
-
накопичення теоретичних
знань про проблему;
-
діагностика учнів щодо
виявлення рівня пізнавальних інтересів учнів.
-
вивчення та аналіз
науково-меодичних джерел, передового педагогічного досвіду.
ІІ. Апробація та впровадження в практику.
(2021 – 2024).
Основні завдання:
-
апробація та
впровадження в практику накопичених теоретичних знань;
-
забезпечення умов для
становлення гармонійної і цілісної особистості учня;
-
створення умов для
всебічного розвитку здібностей та обдарувань особистості;
-
формування особистості
лідера.
ІІІ. Узагальнюючий.(2024 – 2025).
-
визначення
результативності даної методики;
-
систематичне
відслідковування результатів та коригування недоліків.
-
висвітлення досвіду
роботи.
Науково –методична проблемна тема районного
методичного кабінету Рокитнівсько районної ради
Впровадження
інноваційних технологій в освітній процес як умова розвитку професійних
компетентностей педагогів району
Науково –методична проблемна тема школи
Розвиток особистості
вчителя та учня шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій в
контексті нової української школи
Індивідуальна виховна проблемна тема
Вдосконалення роботи органів учнівського
самоврядування шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій
Робота над проблемою
розпочата в
2020 – 2021 навчальному
році
Передбачається
закінчитися робота
над проблемою в 2024 – 2025
навчальному році
Завдання
самоосвітньої рорботи:
Ø -виявлення особистісного рівня професійної компетенції
на підставі самодіагностики;
Ø -раціональне планування самоосвітньої діяльності з
урахуванням основних напрямків у розвитку освіти;
Ø -підвищення рівня організації навчально-виховного
процесу;
Ø -участь у шкільних та позашкільних конкурсах
педагогічної творчості;
Ø -проведення моніторингу
професійного зростання;
Ø -відвідування уроків колег, творче
засвоєння кращих професійних ідей;
Ø -активна участь у роботі МО
вчителів гуманітарного та суспільно-естетичного циклів: підготовка та
проведення показових уроків та позакласних заходів з метою реалізації
проблемної теми; виступи з рефератами, доповідями.
Передбачаю вивчити
досвід:
Тема досвіду : «Розвиток базової системи соціально - комунікативних
компетенцій та життєвих цінностей в інноваційному виховному середовищі з
використанням колективних творчих справ»
Автор: Білоус Наталія Олексіївна, педагог – організатор Тернопільської
загальноосвітньої школи №2
Адреса: Тернопільська загальноосвітня школа №2, вул.
Новий Світ, 11
Немає коментарів:
Дописати коментар