понеділок, 22 листопада 2021 р.

Атестація

 

План індивідуальної підготовки до атестації

педагога- організатора  Томашгородської гімназії

Щур Марії Миколаївни

до атестації у 2021/2022 навчальному році

 

№ п\п

Зміст роботи

Терміни

Відмітки про виконання

1.

Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 року № 930 із змінами та доповненнями, затвердженими наказом Міністерства освіти  України від 01.12.1998 року № 419

вересень

 

2.

Проведення відкритих виховних годин: Свято Першого дзвоника ; День Вчителя ;Свято Нового року ;Свято до Дня 8 Березня ;

Свято Останнього дзвінка.

Протягом року

 

3.

Виступи на педагогічних радах

Протягом року

 

4

Участь у роботі методичного об'єднання класних керівників (підготовка виступів, доповідей, нотаток з досвіду роботи)

Протягом року

 

5.

Перевірка ведення індивідуальної документації: річний план; місячний план;

Протягом року

 

6.

Проведення показового виховного заходу «Казковий Новий рік»

грудень

7.

Творчий звіт

лютий

 

8.

Ознайомлення з атестаційним листом

березень

 

 

середу, 3 листопада 2021 р.

Методична карта вчителя

 

Методична картка вчителя

2021-2022 н.р.

 

Прізвище, ім'я, по батькові вчителя

Щур Марія Миколаївна

Число, місяць, рік народження

02.02.1987 рік

Освіта, № диплома, коли виданий, назва навчального закладу

Вища, диплом  РВ37363991, виданий

29.05 2009 року. Рівненський державний гуманітарний університет

Спеціальність за дипломом

Вчитель початкових класів та практичний психолог

Педстаж

13 років

3 якого часу працює в навчальному закладі

3 2008 року

Який предмет викладає

Музичне мистецтво

В яких класах, кількість годин

5-7 класи, 3 годин

Класне керівництво

-

Інше навантаження

-

Остання курсова перепідготовка(рік, № посвідчення)

2021, №02139765013121

Володіння ПК

На рівні користувача

Остання атестація (рік)

2015р.

Категорія

ІІ категорія

Заохочення (рік, грамота, значок, медаль, орден, звання тощо)

Грамота відділу освіти Рокитнівської РДА №190 від 15.05.2015р.

Грамота Томашгородської ЗОШ І – ІІ ст.3, наказ від 27.05 2015 №88

Тема, над якою працює

Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій

Показовий урок, клас, тема

-

Показовий виховний захід, клас, тема

-

Дата предметного тижня

10.05 – 14.05

Назва методичного посібника(якщо є)

-

Участь у проведенні районних МО, семінарів, конкурсі-ярмарку педагогічної творчості тощо

Педагог- організатор року - 2016

Наявність переможців у II,III турі предметних олімпіад, інших конкурсах

Районний конкурс «Юна зірка» ІІ місце  2021

 

Домашня адреса, телефон

смт. Томашгород, вул. Шевченка, 38

Паспорт: серія номер, коли і ким виданий

МЮ263083, виданий 10.03.2011 р. Рокитнівським РВ УМВС України в Рівненській області

 

Самоосвіта вчителя

Етапи опрацювання над проблемною темою:

І.Діагностичний етап ( 2020 – 2021).

       Основними завданнями цього етапу є:

-         опрацювання літератури з теми;

-         накопичення теоретичних знань про проблему;

-         діагностика учнів щодо виявлення рівня пізнавальних інтересів учнів.

-         вивчення та аналіз науково-меодичних джерел, передового педагогічного досвіду.

ІІ. Апробація та впровадження в практику.

(2021 – 2024).

         Основні завдання:

-         апробація та впровадження в практику накопичених теоретичних знань;

-         забезпечення умов для становлення гармонійної і цілісної особистості учня;

-         створення умов для всебічного розвитку здібностей та обдарувань особистості;

-         формування особистості лідера.

ІІІ. Узагальнюючий.(2024 – 2025).

-         визначення результативності даної методики;

-         систематичне відслідковування результатів та коригування недоліків.

-         висвітлення досвіду роботи.

 

Науково –методична проблемна тема районного методичного кабінету Рокитнівсько районної ради

Впровадження інноваційних технологій в освітній процес як умова розвитку професійних компетентностей педагогів району

Науково –методична проблемна тема школи

Розвиток особистості вчителя та учня шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій в контексті нової української школи

               Індивідуальна виховна проблемна тема      

Вдосконалення роботи органів учнівського самоврядування шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій

 

 

 


 

 

 

                       

 

 

 

Робота над проблемою розпочата в

2020 – 2021 навчальному році

 

 

 

 

Передбачається закінчитися робота

над проблемою в 2024 – 2025

навчальному році

 

 

 

 

 

Завдання самоосвітньої рорботи:

 

Ø -виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики;

Ø -раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків у розвитку освіти;

Ø -підвищення рівня організації навчально-виховного процесу;

Ø -участь у шкільних та позашкільних конкурсах педагогічної творчості;

Ø -проведення моніторингу професійного зростання;

Ø -відвідування уроків колег, творче засвоєння кращих професійних ідей;

Ø -активна участь у роботі МО вчителів гуманітарного та суспільно-естетичного циклів: підготовка та проведення показових уроків та позакласних заходів з метою реалізації проблемної теми; виступи з рефератами, доповідями.

 

 

 

 

 

 

Передбачаю вивчити досвід:

Тема досвіду : «Розвиток базової системи соціально - комунікативних компетенцій та життєвих цінностей в інноваційному виховному середовищі з використанням колективних творчих справ»

Автор: Білоус Наталія Олексіївна, педагог – організатор Тернопільської загальноосвітньої школи №2

Адреса: Тернопільська загальноосвітня школа №2, вул. Новий Світ, 11